Tuesday, May 3, 2011

Cinta Tikar Sejadah



Baru je lepas habis tengok..
Cerita Cinta Tikar Sejadah..
Biase la..
kat sinie tak ada Tv..
huhu..
Fuh..
Nak meleleh air mata gua..
(Padahal air liur)..
Haus dibuat nye..
Sambil layan minum 100 plus..
Cuaca panas-panas ginie memang syok owh..
huhu..


Terima kasih kepada weng..
Sebab bagi aku cerita nie..
Buat aku insaf..
Moga berkekalan insaf nie..
Buat aku kenang seketika..
Dengan apa yang aku buat selama nie..
Segan untuk aku meminta maaf..
Kepada mereka..
Sebab aku yang memulakan sesuatu..

Aku berdoa agar kami temui hidayah-Mu..
dan janganlah palingkan kami setelah mendapat hidayah-Mu..
Ya Allah..
Amin..

0 comments:

Cinta Tikar Sejadah

Tuesday, May 3, 2011


Baru je lepas habis tengok..
Cerita Cinta Tikar Sejadah..
Biase la..
kat sinie tak ada Tv..
huhu..
Fuh..
Nak meleleh air mata gua..
(Padahal air liur)..
Haus dibuat nye..
Sambil layan minum 100 plus..
Cuaca panas-panas ginie memang syok owh..
huhu..


Terima kasih kepada weng..
Sebab bagi aku cerita nie..
Buat aku insaf..
Moga berkekalan insaf nie..
Buat aku kenang seketika..
Dengan apa yang aku buat selama nie..
Segan untuk aku meminta maaf..
Kepada mereka..
Sebab aku yang memulakan sesuatu..

Aku berdoa agar kami temui hidayah-Mu..
dan janganlah palingkan kami setelah mendapat hidayah-Mu..
Ya Allah..
Amin..

0 comments:

 

Copyright © 2008 Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men